اخبار

بازدید از گلخانه‌های آتاویتا

آبان ۲۶, ۱۳۹۹ مطالعه 1 دقیقه

اشتراک گذاری

profile
نوشته شده توسط newadmin
news

 

بازدید مدیر امور استان‌های وزارت کشاورزی از گلخانه‌های آتاویتا

 

مشاور وزیر و مدیر امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه، هفته گذشته از مجتمع گلخانه‌های ارس تارلا امیر و ارس تارلا امین بازدید کردند.

 

 

ایشان در این بازدید از روند تولید در گلخانه شیشه ای فوق مدرن ارس تارلا امین و روند پیشرفت پروژه در گلخانه ارس تارلا امیر دیدن نمودند. آقای دکتر قدسی، مشاور محترم وزیر و مدیر کل دفتر امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، آقای مهندس فتحی، رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، آقای مهندس رخ‌افروز، معاون محترم تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از میهمانان مجتمع گلخانه‌ای آتاویتا در این بازدید بودند.

 

مجتمع گلخانه‌های شیشه‌ای مدرن آتاویتا تولیدکننده گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای رنگی گلخانه ای و صادرکننده این محصولات به کشورهای همسایه است. این مجتمع بزرگ‌ترین گلخانه هیدروپونیک خاورمیانه و یکی از ده گلخانه هیدروپونیک بزرگ دنیاست.

 

محصولات آتاویتا با باکیفیت‌ترین محصولات کشاورزی در سطح جهان رقابت می‌کنند و از  برترین‌های صنعت گلخانه‌ای ایران و جهان هستند.

خرید عمده گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای آتاویتا از طرف کشور روسیه است. این کشور برای واردات مواد غذایی و سیفی‌جات یکی از سختگیرانه‌ترین قوانین و استانداردها را دارد. محصولات آتاویتا به راحتی از این آزمون سربلند بیرون آمده‌اند و سال‌هاست بیش از ۸۰ درصد محصولات خود را به این کشور صادر می‌کنند.

 

مطالب مرتبط

atavita

نقش فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی در بهبود کارایی و مدیریت کشت‌ هیدروپونیک

هیدروپونیک به عنوان یک روش کشت نوین، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به چالش‌های جدید کشاورزی پاسخ می‌دهد.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تکنولوژی‌های ارتباطی در هیدروپونیک

با افزایش جمعیت جهانی و فشارهای زیست محیطی، تولید مواد غذایی با کیفیت با کارآیی بالا از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. در این راستا، تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در حوزه کشاورزی، به‌ویژه در سیستم‌های هیدروپونیک، نقش بسزایی در بهبود بهره‌وری و کاهش هدررفت منابع دارند.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تأثیر هیدروپونیک بر پایداری محیط زیست

هیدروپونیک به عنوان یک روش نوین کشاورزی که در آن گیاهان در محیطی بدون خاک و با استفاده از محلول‌های غذایی کشت می‌شوند، به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. این روش کشاورزی علاوه بر افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع آب، تأثیرات زیست محیطی قابل توجهی نیز دارد.

مطالعه 1 دقیقه

امتیاز و نظرات کاربران

1 / 5. 1


نظرات (0مورد)





طراحی و توسعه توسط شرکت راهکارگستران

تمام حقوق سایت برای آتاویتا محفوظ است.