اخبار

بازدید رئیس محترم موسسه تحقیقات گیاه پزشکی از گلخانه پارلا تجارت امین

مهر ۴, ۱۴۰۰ مطالعه 1 دقیقه

اشتراک گذاری

profile
نوشته شده توسط newadmin
news

بازدید رئیس محترم موسسه تحقیقات گیاه پزشکی از گلخانه پارلا تجارت امین

 

 

در راستای قرارداد فی ما بین شرکت ارس تارلا امیر و موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور در خصوص واگذاری و انتقال دانش فنی تولید عوامل بیولوژیک جهت مبارزه با آفات جناب آقای دکتر جعفری رئیس محترم موسسه تحقیقات گیاه پزشکی در تاریخ یکم مهر ماه بازدیدی از محل ساخت گلخانه شیشه ای شرکت پارلا تجارت امین در شهرستان هیدج داشت. در این جلسه مقرر شد، محل اجرای قرارداد از جلفا به هیدج منتقل گردد. ابتدا گزارشی توسط همکاران مستقر در سایت از روند پیشرفت ساخت گلخانه به ایشان ارائه و در ادامه آقای دکتر جعفری از روند کارهای در حال اجرا که شامل تسطیح، حفاری چاه جدید، استقرار سیستم بچینگ و کارهای به اتمام رسیده شامل احداث ایستگاه گاز و استخر ذخیره آب و بهره برداری از چاه شماره یک بود بازدید بعمل آوردند.

 

مطالب مرتبط

atavita

نقش فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی در بهبود کارایی و مدیریت کشت‌ هیدروپونیک

هیدروپونیک به عنوان یک روش کشت نوین، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به چالش‌های جدید کشاورزی پاسخ می‌دهد.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تکنولوژی‌های ارتباطی در هیدروپونیک

با افزایش جمعیت جهانی و فشارهای زیست محیطی، تولید مواد غذایی با کیفیت با کارآیی بالا از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. در این راستا، تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در حوزه کشاورزی، به‌ویژه در سیستم‌های هیدروپونیک، نقش بسزایی در بهبود بهره‌وری و کاهش هدررفت منابع دارند.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تأثیر هیدروپونیک بر پایداری محیط زیست

هیدروپونیک به عنوان یک روش نوین کشاورزی که در آن گیاهان در محیطی بدون خاک و با استفاده از محلول‌های غذایی کشت می‌شوند، به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. این روش کشاورزی علاوه بر افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع آب، تأثیرات زیست محیطی قابل توجهی نیز دارد.

مطالعه 1 دقیقه

امتیاز و نظرات کاربران

0 / 5. 0


نظرات (0مورد)





طراحی و توسعه توسط شرکت راهکارگستران

تمام حقوق سایت برای آتاویتا محفوظ است.