اخبار

بازدید فرماندار شهرستان ابهر از پروژه ساخت گلخانه پارلا تجارت امین با برند آتاویتا

خرداد ۱۹, ۱۴۰۱ مطالعه 1 دقیقه

اشتراک گذاری

profile
نوشته شده توسط newadmin
news

بازدید فرماندار محترم شهرستان ابهر از پروژه ساخت گلخانه شرکت پارلا تجارت امین با برند آتاویتا

 

فرماندار محترم شهرستان ابهر آقای مهندس ذولقدر، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر آقای مهندس مولایی، آقای مهندس نجفی شهردار محترم هیدج به همراه عضو شورای شهر در تاریخ 18 خرداد ماه سال 1401 از محل پروژه ساخت گلخانه پارلا تجارت امین (تحت برند آتاویتا) بازدید کردند.

همکاران شرکت طی بازدید از فعالیت‌های در حال انجام توسط نامبردگان گزارش کاملی از روند پیشرفت پروژه ارائه و به سئوالات مطرح شده پاسخ دادند. با توجه به پیشرفت خوب کارها و سرمایه گذاری در حال انجام و اشتغال زایی در حال حاضر و بعد از اتمام عملیات ساخت آقای فرماندار و شهردار آمادگی خود را برای همکاری هر چه بیشتر جهت رفع موانع برای تسریع در کار ساخت اعلام نمودند.

 

بازدید فرماندار شهرستان ابهر از پروژه ساخت گلخانه پارلا تجارت امین با برند آتاویتا

 

همچنین در تاریخ نهم خرداد ماه سال 1401 نیز مدیر محترم شرکت شهرک‌های کشاورزی شعبه استان زنجان، جناب آقای مهندس بورانی به همراه نماینده شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور، آقای مهندس مالکی و آقای مهندس شهادت نماینده محترم دیوان محاسبات کشور مستقر در شرکت شهرک‌ها از محل ساخت این پروژه بازدید داشتند.

 

گلخانه شیشه ای پارلا تجارت امین (برند آتاویتا)

 

گلخانه شیشه‌ای پارلا تجارت امین، جدیدترین پروژه‌ای است که آتاویتا برای تولید محصولات کشاورزی گلخانه‌ای با روش هیدروپونیک آغاز کرده است. بعد از احداث دو مجتمع گلخانه‌ای ارس تارلا امین و ارس تارلا امیر در منطقه تجاری اقتصادی جلفا در آذربایجان شرقی، گلخانه پارلا تجارت امین این بار در شهرستان هیدج استان زنجان در حال احداث است.

این پروژه در زمینی به مساحت 60 هکتار و با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا به صورت سازه مدرن شیشه‌ای و با سیستم کشت هیدروپونیک، اجرا خواهد شد.

بازدید فرماندار شهرستان ابهر از پروژه ساخت گلخانه پارلا تجارت امین با برند آتاویتا

بازدید فرماندار شهرستان ابهر از پروژه ساخت گلخانه پارلا تجارت امین با برند آتاویتا

مطالب مرتبط

atavita

نقش فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی در بهبود کارایی و مدیریت کشت‌ هیدروپونیک

هیدروپونیک به عنوان یک روش کشت نوین، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به چالش‌های جدید کشاورزی پاسخ می‌دهد.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تکنولوژی‌های ارتباطی در هیدروپونیک

با افزایش جمعیت جهانی و فشارهای زیست محیطی، تولید مواد غذایی با کیفیت با کارآیی بالا از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. در این راستا، تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در حوزه کشاورزی، به‌ویژه در سیستم‌های هیدروپونیک، نقش بسزایی در بهبود بهره‌وری و کاهش هدررفت منابع دارند.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تأثیر هیدروپونیک بر پایداری محیط زیست

هیدروپونیک به عنوان یک روش نوین کشاورزی که در آن گیاهان در محیطی بدون خاک و با استفاده از محلول‌های غذایی کشت می‌شوند، به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. این روش کشاورزی علاوه بر افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع آب، تأثیرات زیست محیطی قابل توجهی نیز دارد.

مطالعه 1 دقیقه

امتیاز و نظرات کاربران

0 / 5. 0


نظرات (0مورد)





طراحی و توسعه توسط شرکت راهکارگستران

تمام حقوق سایت برای آتاویتا محفوظ است.