اخبار

دیدار آقای مهندس ابراهیمی با استاندار محترم استان زنجان

خرداد ۳, ۱۴۰۱ مطالعه 1 دقیقه

اشتراک گذاری

profile
نوشته شده توسط newadmin
news

دیدار آقای مهندس ابراهیمی با استاندار محترم استان زنجان

 

در روز سه شنبه مورخ 3 خرداد 1401، آقای مهندس ابراهیمی، از موسسین شرکت ارس تارلا امین و امیر، در محل استانداری استان زنجان با آقای دکتر افشارچی، استاندار محترم استان زنجان، دیدار داشتند. در این جلسه ابتدا آقای ابراهیمی نسبت به معرفی شرکت های موجود و روند پیشرفت پروژه ساخت گلخانه شیشه ای 30 هکتاری پارلا تجارت امین تحت عنوان برند آتاویتا گزارشی ارائه نمودند.

آقای دکتر افشارچی نیز در راستای سرمای گذاری شرکت های خصوصی در استان زنجان فرمودند: برای سرمایه گذاری شرکت‌های خصوصی در استان همکاری لازم را انجام می‌دهند.

همچنین آقای ابراهیمی افزود: در صورت در اختیار قرار دادن زمین از سوی استان، امکان احداث پایانه صادراتی و شهرک خصوصی کشاورزی با کلیه امکانات از لحاظ سورتینگ و بسته بندی و سردخانه را دارند.

آقای استاندار نیز در این راستا از ریس سازمان جهاد کشاورزی استان درخواست کردند تا بررسی های لازم را در این خصوص انجام شود و نسبت به معرفی امکانات موجود و شناسایی زمین‌های قابل واگذاری اقدامات لازم را بعمل آورند.

آقای ابراهیمی قبل از جلسه استانداری در محل پروژه ساخت گلخانه شیشه ای هیدروپونیک پارلا تجارت امین تحت عنوان برند آتاویتا در شهرستان هیدج حضور یافته و از روند پیشرفت کارها بازدید و دستورات لازم را برای ادامه کار صادر فرمودند.

 

گلخانه شیشه ای پارلا تجارت امین

 

گلخانه شیشه‌ای پارلا تجارت امین، جدیدترین پروژه‌ای است که آتاویتا برای تولید محصولات کشاورزی گلخانه‌ای با روش هیدروپونیک آغاز کرده است. بعد از احداث دو مجتمع گلخانه‌ای ارس تارلا امین و ارس تارلا امیر در منطقه تجاری اقتصادی جلفا در آذربایجان شرقی، گلخانه پارلا تجارت امین این بار در شهرستان هیدج استان زنجان در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار و با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا به صورت سازه مدرن شیشه‌ای و با سیستم کشت هیدروپونیک، اجرا خواهد شد.

[/vc_column_text][/vc_column]

[/vc_row]

مطالب مرتبط

atavita

نقش فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی در بهبود کارایی و مدیریت کشت‌ هیدروپونیک

هیدروپونیک به عنوان یک روش کشت نوین، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به چالش‌های جدید کشاورزی پاسخ می‌دهد.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تکنولوژی‌های ارتباطی در هیدروپونیک

با افزایش جمعیت جهانی و فشارهای زیست محیطی، تولید مواد غذایی با کیفیت با کارآیی بالا از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. در این راستا، تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در حوزه کشاورزی، به‌ویژه در سیستم‌های هیدروپونیک، نقش بسزایی در بهبود بهره‌وری و کاهش هدررفت منابع دارند.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تأثیر هیدروپونیک بر پایداری محیط زیست

هیدروپونیک به عنوان یک روش نوین کشاورزی که در آن گیاهان در محیطی بدون خاک و با استفاده از محلول‌های غذایی کشت می‌شوند، به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. این روش کشاورزی علاوه بر افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع آب، تأثیرات زیست محیطی قابل توجهی نیز دارد.

مطالعه 1 دقیقه

امتیاز و نظرات کاربران

0 / 5. 0


نظرات (1مورد)





محمد سالار

334 روز قبل

با سلام بسیار تقدیر و تشکر از جناب آقای ابراهیمی مدیر عامل محترم شرکت

پسندیدم

طراحی و توسعه توسط شرکت راهکارگستران

تمام حقوق سایت برای آتاویتا محفوظ است.