مقاله

فلفل دلمه‌ای شکم‌پر ایتالیایی

شهریور ۱, ۱۳۹۹ مطالعه 1 دقیقه

اشتراک گذاری

profile
نوشته شده توسط newadmin
news

 

فلفل دلمه‌ای شکم‌پر ایتالیایی؛ ساده و سریع

 

در دستور پخت فلفل دلمه ای شکم‌پر ایتالیایی، فلفل دلمه‌ای‌های خوش‌عطر را با سوسیس، سس گوجه فرنگی، پنیر پارمزان و مقداری چاشنی پر می‌کنیم و بعد آن‌ها را می‌پزیم. همه خانواده عاشق این غذا خواهند شد. این فلفل دلمه‌ای شکم‌پر بسیار ساده درست می‌شود.

 

فلفل دلمه‌ای شکم‌پر

 

انواع بسیار زیادی از فلفل شکم‌پر را می‌توان پخت و رسپی‌های فراوانی می‌توان برای آن در سرتاسر جهان پیدا کرد. در بلاگ وبسایت آتاویتا باز هم دستور پخت‌های جدید و متفاوت برای فلفل دلمه‌ای شکم‌پر خواهید خواند. هر چه باشد، بهترین فلفل دلمه‌ای‌های ایران را آتاویتا تولید می‌کند.
فلفل دلمه‌ای برای پر کردن با انواع مواد غذایی عالی است. اصلاً یک نگاه به آن‌ بیندازید؛ انگار برای همین ساخته شده‌ است. توخالی ساخته شده‌ تا با چیزی پر شود. قسمت بالایی آن را ببرید و به پوچی و تنهایی داخل آن نگاه کنید. فکر می‌کنید این فلفل کوچک بیچاره حتماً به کمی همراه و معاشر نیاز دارد تا از پوچی در بیاید!
یا آن‌ها را از پهلو به دو نیم قسمت کنید. با یک کاسه روبه‌رو می‌شوید که منتظر است پر شود. فقط لازم است کمی خلاق باشید. در این مورد خلاقیت چیز پیچیده‌ای نیست. در واقع خیلی هم ساده است.
این بار به سراغ فلفل دلمه‌ای شکم‌پر به سبک ایتالیایی می‌رویم. با چند فلفل دلمه زرد و قرمز در این غذا کار داریم. اگر به دنبال رنگ‌های بیشتری هستید، می‌توانید فلفل دلمه‌ای سبز را هم اضافه کنید.

 

دستور پخت فلفل دلمه‌ای شکم‌‌پر ایتالیایی

 

مرحله اول

 

یک پیاز بزرگ بردارید و به قطعه‌های ریز خردش کنید. سیر و فلفل چیلی هم خرد کنید و به آن اضافه کنید. بنا به ذائقه‌تان و میزان تندی که دوست دارید، می‌توانید هر فلفل تندی را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم

 

در یک ماهیتابه با کمی روغن زیتون پیاز، سیر و فلفل تند را برای ۵ دقیقه تفت دهید. بعد سوسیس‌های ریز خرد شده را اضافه کنید. اگر سوسیس دوست ندارید، گوشت چرخ‌کرده و مزه‌دار شده با ادویه‌های دلخواه می‌تواند جایگزین آن شود. ۵ دقیقه دیگر به سرخ کردن مواد داخل ماهیتابه ادامه دهید.

 

مرحله سوم

 

سس گوجه فرنگی ، ریحان ایتالیایی و چاشنی‌های دیگر دلخواه را اضافه کنید. خوب هم بزنید تا مواد با هم مخلوط شوند. شعله را کم کنید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه آرام بپزد تا طعم‌ها خوب با هم آمیخته شوند.

 

مرحله چهارم

 

مخلوط را از روی شعله بردارید و روی آن پارمزان رنده کنید وخوب به هم بزنید. یک فنجان پنیر رنده شده کافی به نظر می‌رسد. می‌توانید اگر دوست دارید بیشتر هم پنیر بزنید.

 

مرحله پنجم

 

حالا فلفل دلمه‌ای‌ها را از وسط دو نیم کنید و داخلش را با این مواد پر کنید.
می‌توانید قبل از پر کردن فلفل دلمه‌ای‌ها آن‌ها را بلانچ کنید. بلانچ کردن یک راه برای نرم کردن سبزیجات است. با این روش ساده می‌توانید فلفل دلمه‌ای‌های نرم‌تری در نتیجه پخت به دست آورید. کافی است ۲ دقیقه آن‌ها را داخل آب در حال جوش بریزید و بعد آبکش کنید.

 

مرحله ششم

 

فلفل‌های پر شده را داخل سینی فر بچینید. داخل سینی به عمق ۱ سانتی‌متر آب بریزید و برای ۳۰ دقیقه در فر قرار دهید. همین‌که فلفل‌ها کمی نرم شوند، کافی است. مدت زمان پخت را می‌توانید بنا به علاقه خود کم یا زیاد کنید. روی آن‌ها کمی جعفری یا ریحان خرد شده بریزید و سرو کنید.
یک وعده سریع، آسان و خوشمزه آماده است تا از آن لذت ببرید.

مطالب مرتبط

atavita

نقش فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی در بهبود کارایی و مدیریت کشت‌ هیدروپونیک

هیدروپونیک به عنوان یک روش کشت نوین، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به چالش‌های جدید کشاورزی پاسخ می‌دهد.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تکنولوژی‌های ارتباطی در هیدروپونیک

با افزایش جمعیت جهانی و فشارهای زیست محیطی، تولید مواد غذایی با کیفیت با کارآیی بالا از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. در این راستا، تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در حوزه کشاورزی، به‌ویژه در سیستم‌های هیدروپونیک، نقش بسزایی در بهبود بهره‌وری و کاهش هدررفت منابع دارند.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تأثیر هیدروپونیک بر پایداری محیط زیست

هیدروپونیک به عنوان یک روش نوین کشاورزی که در آن گیاهان در محیطی بدون خاک و با استفاده از محلول‌های غذایی کشت می‌شوند، به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. این روش کشاورزی علاوه بر افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع آب، تأثیرات زیست محیطی قابل توجهی نیز دارد.

مطالعه 1 دقیقه

امتیاز و نظرات کاربران

1 / 5. 1


نظرات (0مورد)





طراحی و توسعه توسط شرکت راهکارگستران

تمام حقوق سایت برای آتاویتا محفوظ است.