اخبار

کنترل بیولوژیک در گلخانه ارس تارلا امیر

شهریور ۱۴, ۱۴۰۱ مطالعه 1 دقیقه

اشتراک گذاری

profile
نوشته شده توسط newadmin
news

کنترل بیولوژیک در ارس تارلا امیر

 

کنترل بیولوژیک آفات یا بازداری زیستی آفت‌ها (Biological Pets Control) به کاهش جمعیت آفت‌ها به وسیله دشمنان طبیعی مبتنی بر نقش فعال انسان، گفته می‌شود. در حقیقت کنترل بیولوژیک آفت‌ها در کشاورزی روشی برای کنترل آفات (حشرات، کرم‌ها و گیاهان هرز) شامل می‌شود. کنترل بیولوژیک در گلخانه ارس تارلا امیر (تحت برند آتاویتا) نیز صورت می‌پذیرد.

 

کنترل بیولوژیکی آفات

 

این روش یکی از جدیدترین استراتژی‌ها برای مبارزه با آفات در کشاورزی امرزوی و مدرن می‌باشد. دشمنان طبیعی آفت‌ها به عنوان عوامل کنترل زیست محیطی می‌باشند که شامل شکارچیان، خورنده علوفه هرز، شبه انگل‌ها و پاتوژن‌ها هستند. از این رو برای کنترل آفات دیگر نیازی به استفاده از سموم شیمیایی نیست.

 

کنترل بیولوژیک در گلخانه ارس تارلا امیر

 

کنترل بیولوژیک تنها برای دفع حشرات و آفات کشاورزی شامل نمی‌شود. همانطور که گفته شد، در این روش کارهایی برای از بین بردن علف‌های هرز و بیماری‌های گیاهان نیز انجام می‌گردد. این موضوع باعث شده است محصولات کشاورزی گلخانه‌های هیدروپونیک آتاویتا از هر لحاظ سالم باشد.

 

کنترل بیولوژیکی آفات در ارس تارلا امیر

 

مهمترین نکته در کنترل بیولوژیک، شناخت درست آفات و دشمنان طبیعی آنهاست. همانطور که گفته شد، استفاده از تکنیک‌های کنترل بیولوژیک آفات به جهت حفظ سلامت محیط زیست و همچنین مصرف کنندگان مواد غذایی اهمیت بسیار زیادی دارد. در این روش از دشمنان طبیعی آفات برای از بین بردن علوفه هرز و بیماری‌های گیاهان استفاده می‌شود. کنترل بیولوژیکی آفات در گلخانه هیدروپونیک ارس تارلا امیر تحت عنوان برند آتاویتا نیز صورت می‌گیرد. در این مجموعه برای از بین بردن آفات از سن‌های شکارگر استفاده می‌گردد.

مطالب مرتبط

atavita

نقش فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی در بهبود کارایی و مدیریت کشت‌ هیدروپونیک

هیدروپونیک به عنوان یک روش کشت نوین، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به چالش‌های جدید کشاورزی پاسخ می‌دهد.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تکنولوژی‌های ارتباطی در هیدروپونیک

با افزایش جمعیت جهانی و فشارهای زیست محیطی، تولید مواد غذایی با کیفیت با کارآیی بالا از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. در این راستا، تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در حوزه کشاورزی، به‌ویژه در سیستم‌های هیدروپونیک، نقش بسزایی در بهبود بهره‌وری و کاهش هدررفت منابع دارند.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تأثیر هیدروپونیک بر پایداری محیط زیست

هیدروپونیک به عنوان یک روش نوین کشاورزی که در آن گیاهان در محیطی بدون خاک و با استفاده از محلول‌های غذایی کشت می‌شوند، به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. این روش کشاورزی علاوه بر افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع آب، تأثیرات زیست محیطی قابل توجهی نیز دارد.

مطالعه 1 دقیقه

امتیاز و نظرات کاربران

1 / 5. 1


نظرات (0مورد)





طراحی و توسعه توسط شرکت راهکارگستران

تمام حقوق سایت برای آتاویتا محفوظ است.