اخبار

گلخانه شیشه ای ارس تارلا امیر میزبان جمعی از مدیران استان زنجان

فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ مطالعه 1 دقیقه

اشتراک گذاری

profile
نوشته شده توسط newadmin
news

 

گلخانه شیشه ای ارس تارلا امیر (محصولات برند آتاویتا) میزبان جمعی از مدیران استان زنجان

 

روز پنجشنبه، ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۰، مجتمع گلخانه شیشه ای ارس تارلا امیر، میزبان تعدادی از مدیران محترم استان زنجان بود. در این بازدید آقایان مهندس عباسچیان معاون محترم استاندار، مهندس تاراسی رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی، مهندس افشار مدیر عامل محترم آب منطقه‌ای، مهندس علیزاده مدیر عامل محترم برق منطقه‌ای، مهندس احمدلو مدیر عامل محترم گاز، مهندس خشنود و مهندس حمیدی حضور داشتند.

در ابتدا مهمانان از سالن‌های گلخانه مدرن ارس تارلا امیر بازدید و با روند تولید، برداشت، سورتینگ و بسته‌بندی محصولات در این گلخانه عظیم شیشه‌ای با کشت هیدروپونیک آشنا شدند. آقای مهندس ابراهیمی، به نمایندگی از گروه تجاری برند آتاویتا در ادامه با حضور یافتن میهمانان در سالن جلسات شرکت، ضمن خیر مقدم از حضور ایشان در مجتمع گلخانه‌ای ارس تارلا تشکر کردند.

ایشان در خصوص مراحل ساخت گلخانه شیشه ای، حجم سرمایه‌گذاری، تولیدات و صادرات شرکت به کشورهای دیگر سخنانی ایراد نمودند.

آقای مهندس عباسچیان نیز ضمن تشکر از میزبانی خوب آقای مهندس ابراهیمی، از تلاش ایشان در راه‌اندازی گلخانه‌ای شیشه ای با وسعت زیاد و مطابق با استاندارهای روز جهانی و تولید محصولات نمونه تشکر کرده و آمادگی استان زنجان را برای سرمایه‌گذاری شرکت در آن استان اعلام نمودند.

در انتها گزارش پیشرفت ساخت گلخانه شرکت پارلا تجارت امین در شهرستان هیدج استان زنجان توسط آقای مهندس اسکندری و مهندس جراحی ارائه، و مقرر گردید مدیران محترم استان زنجان در روند پیشرفت پروژه کمال همکاری را با شرکت داشته باشند.

گلخانه پارلا تجارت امین پروژه جدید آتاویتاست که قرار است سبد محصولات این برند را پربارتر از گذشته نماید. درباره مراحل ساخت و توسعه این گلخانه باز هم در وبسایت آتاویتا خواهید خواند.

آتاویتا اکنون برندی شناخته شده در محصولات گلخانه‌ای است که بیش از ۸۰درصد محصولاتش را به کشورهای روسیه و حوزه سی‌آی‌اس صادر می‌کند.

 

مطالب مرتبط

atavita

نقش فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی در بهبود کارایی و مدیریت کشت‌ هیدروپونیک

هیدروپونیک به عنوان یک روش کشت نوین، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به چالش‌های جدید کشاورزی پاسخ می‌دهد.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تکنولوژی‌های ارتباطی در هیدروپونیک

با افزایش جمعیت جهانی و فشارهای زیست محیطی، تولید مواد غذایی با کیفیت با کارآیی بالا از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. در این راستا، تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در حوزه کشاورزی، به‌ویژه در سیستم‌های هیدروپونیک، نقش بسزایی در بهبود بهره‌وری و کاهش هدررفت منابع دارند.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تأثیر هیدروپونیک بر پایداری محیط زیست

هیدروپونیک به عنوان یک روش نوین کشاورزی که در آن گیاهان در محیطی بدون خاک و با استفاده از محلول‌های غذایی کشت می‌شوند، به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. این روش کشاورزی علاوه بر افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع آب، تأثیرات زیست محیطی قابل توجهی نیز دارد.

مطالعه 1 دقیقه

امتیاز و نظرات کاربران

1 / 5. 1


نظرات (1مورد)





المیرا ایرانشهر

596 روز قبل

با سلام و خسته نباشید. آیا در اجرای این پروژه از مهندسان خارجی هم دعوت شده است؟ در صورت امکان میشه اسامی مهندسان این پروژه گفته بشه؟ ممنون میشم اگه در این زمینه ما رو راهنمایی کنید.

پسندیدم

طراحی و توسعه توسط شرکت راهکارگستران

تمام حقوق سایت برای آتاویتا محفوظ است.