اخبار

خرید عمده گوجه فرنگی

شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ مطالعه 1 دقیقه

اشتراک گذاری

profile
نوشته شده توسط newadmin
news

 

خرید عمده گوجه فرنگی آتاویتا

 

گوجه فرنگی آتاویتا از دو گلخانه عظیم و مدرن ارس تارلا امین و ارس تارلا امیر برداشت می‌شود. خرید عمده گوجه فرنگی آتاویتا تا کنون از طرف کشور روسیه بوده است. تا کنون بیش از ۸۵درصد محصولات آتاویتا به صادرات اختصاص پیدا کرده است.
۱۵درصد باقی محصولات درجه یک آتاویتا به بازار میوه و تره‌بازر داخلی عرضه می‌شود. برای خرید عمده گوجه فرنگی آتاویتا می‌توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

 

خرید عمده گوجه فرنگی

 

کشورهای وارد کننده محصولات آتاویتا شامل کشورهای حوزه سی‌آی‌اس می‌شوند. بزرگ‌ترین وارد‌کننده محصولات تازه و درجه یک آتاویتا کشور روسیه است.
کشورها استانداردهایی برای واردات مواد غذایی دارند. روسیه یکی از سخت‌ترین مقررات را برای واردات محصولات کشاورزی در بین سایر کشورها دارد. محصولات آتاویتا کیفیتی بالاتر از این استانداردها دارند.
بذرها و نهاده‌های مورد نیاز در گلخانه های آتاویتا، همه از بهترین تولیدکنندگان خارجی تهیه شده‌اند. تجهیزات گلخانه و روش کشت همگی زیر نظر یک شرکت هلندی خریداری و نصب شده. دانش کشت هیدروپونیک گلخانه‌ای طبق جدیدترین روش‌های روز دنیا توسط کارشناسان ما بومی و در گلخانه‌های آتاویتا به کار بسته شده است.
نتیجه اینکه محصول برداشت شده یک محصول عادی و مثل محصولات دیگر گلخانه‌ها نیست. گوجه فرنگی‌های آتاویتا محصولاتی بسیار با کیفیت هستند. این گوجه‌ها در چهار نوع مختلف تولید می‌شوند. گوجه فرنگی چری یا گیلاسی، گوجه فرنگی کلاستر یا خوشه‌ای، گوجه فرنگی بیف و گوجه فرنگی تخم‌مرغی، انواع گوجه‌فرنگی‌هایی هستند که در گلخانه‌های ما تولید می‌شوند.
خرید عمده گوجه فرنگی‌های رنگی، سالم، خوش‌‌عطر، تازه، ماندگار و هم‌اندازه آتاویتا می‌تواند یک فرصت برای هایپرمارکت‌ها، هتل‌ها و سایر فروشگاه‌هایی باشد که به دنبال محصولات کشاورزی سالم و با‌کیفیت و متمایز هستند.
محصولات دو گلخانه شیشه ای عظیم آتاویتا در منطقه آزاد ارس، بالاتر از سطح کیفی محصولات مشابه ایرانی هستند و در کشوری مثل روسیه شناخته شده و محبوب‌اند.
ایران در جمع ۵ کشور اول دنیا در تولید این محصول کشاورزی است اما بسیاری از تولیدات گوجه فرنگی ایرانی قابلیت صادرات را ندارند. چهار کشور دیگر آمریکا، ترکیه، ایتالیا و برزیل هستند. آتاویتا در بازارهای جهانی با تولیدات این کشورها رقابت می‌کند.
گوجه فرنگی در سرتاسر دنیا ماده غذایی پرمصرفی است. بخصوص در منطقه مدیترانه که در اکثر دستورهای غذایی نقش پررنگی بازی می‌کند.
خرید عمده گوجه فرنگی‌های باکیفیت و متنوع آتاویتا می‌تواند وجه تمایز فروشگاه شما باشد. همچنین با خرید مستقیم از طریق شرکت می‌توانید از خدمات بسته‌بندی و حمل و نقل ویژه ما برخوردار شوید.
در کشت و پروسه بارآوری گوجه فرنگی‌های آتاویتا به صورت هیدروپونیک از کمترین میزان آب، سموم و کودها استفاده می‌شود و محصول به دست آمده از سالم‌ترین محصولات کشاورزی موجود در بازار میوه و تره‌بار ایران و حتی جهان است. ضمن اینکه این نوع کشاورزی دوستدار زمین و محیط زیست است و بسیاری از مضرات کشاورزی را در خود ندارد.
اگر تصوری در ذهن شما از طعم محصولات گلخانه‌ای شکل گرفته باید بدانید که محصولات آتاویتا این کلیشه‌های ذهنی را به هم می‌ریزد و طعم و عطری اصیل و خوش ارائه می‌دهد.
آتاویتا؛ طعمی از گذشته، شعار ما در این برند است. با خرید عمده گوجه فرنگی ما و عرضه آن معنای این شعار برای شما واضح خواهد شد.

آتاویتا تولید کننده با کیفیت ترین محصولات گلخانه ای نظیر گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای و بادمجان است.

مطالب مرتبط

atavita

نقش فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی در بهبود کارایی و مدیریت کشت‌ هیدروپونیک

هیدروپونیک به عنوان یک روش کشت نوین، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به چالش‌های جدید کشاورزی پاسخ می‌دهد.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تکنولوژی‌های ارتباطی در هیدروپونیک

با افزایش جمعیت جهانی و فشارهای زیست محیطی، تولید مواد غذایی با کیفیت با کارآیی بالا از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. در این راستا، تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در حوزه کشاورزی، به‌ویژه در سیستم‌های هیدروپونیک، نقش بسزایی در بهبود بهره‌وری و کاهش هدررفت منابع دارند.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تأثیر هیدروپونیک بر پایداری محیط زیست

هیدروپونیک به عنوان یک روش نوین کشاورزی که در آن گیاهان در محیطی بدون خاک و با استفاده از محلول‌های غذایی کشت می‌شوند، به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. این روش کشاورزی علاوه بر افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع آب، تأثیرات زیست محیطی قابل توجهی نیز دارد.

مطالعه 1 دقیقه

امتیاز و نظرات کاربران

1 / 5. 1


نظرات (5مورد)





مظهری

914 روز قبل

سلام برای خرید وصادرات چطور هماهنگ بشیم

پسندیدم

علی ناجی

1137 روز قبل

آیا از گلخانه های کوچک هم خرید دارید؟

پسندیدم

مجید جعفری

1138 روز قبل

سلام در خصوص سفارش گوجه فرنگی در حد تناژ،لطف کنید من رو راهنمایی کنید متشکرم.

پسندیدم

admin

1198 روز قبل

سلام بله تولید این نوع گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای تنها در این مجموعه برای اولین بار با تکنولوژی وارداتی از هلند است. محصول ما هنوز در ایران در دسترس عموم قرار نگرفته، انشالله به زودی در بازارهای داخلی توزیع می شود و در سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پسندیدم

رضایی

1225 روز قبل

در داخل ایران کجا توزیع می‌شه محصولاتتون؟ صفحه گوجه فرنگی‌هاتون رو دیدم، به نظر چند نمونه اش جای دیگه توی ایران تولید نمی‌شه و جدیده

پسندیدم

طراحی و توسعه توسط شرکت راهکارگستران

تمام حقوق سایت برای آتاویتا محفوظ است.