اخبار

بازدید مجری طرح توسعه گلخانه‌های کشور از پروژه پارلا تجارت امین

اسفند ۱۸, ۱۳۹۹ مطالعه 1 دقیقه

اشتراک گذاری

profile
نوشته شده توسط newadmin
news

بازدید آقای مهندس سالم‌پور، مجری طرح توسعه گلخانه‌های کشور از پروژه پارلا تجارت امین

 

آقای مهندس سالم‌پور مجری طرح توسعه گلخانه‌های کشور، از روند اجرای زیرساخت‌ها و احداث طرح گلخانه شیشه ای شرکت پارلا تجارت امین در شهرستان هیدج استان زنجان بازدید نمودند.

در این بازدید که خانم مهندس شب‌خیز، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، آقای مهندس یوسفی‌پور، مدیر امور باغبانی استان زنجان، آقای مهندس مولایی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، خانم دکتر زنجانی، کارشناس شرکت شهرک‌های استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، ضمن بررسی میدانی مراحل اجرای کار، بر لزوم تسریع در هماهنگی‌های درون‌بخشی و برون‌بخشی از طریق سایر ارگان‌های خدمات‌رسان تأکید گردید.

 با پیگیری‌های به عمل آمده، قرارداد گازرسانی به مجموعه گلخانه‌ای مذکور طی روز بازدید در بهمن ماه سال جاری بین شرکت گاز استان زنجان و شرکت پارلا تجارت امین منعقد گردید.

 

 

شروع عملیات تسطیح پروژه گلخانه شرکت پارلا تجارت امین

 

 

گلخانه پارلا تجارت امین، جدیدترین پروژه‌ای است که آتاویتا برای تولید محصولات گلخانه‌ای با روش هیدروپونیک احداث می‌کند.

طرح گلخانه‌ای مذکور در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار و با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا به صورت سازه مدرن شیشه‌ای و سیستم کشت هیدروپونیک در دو فاز اجرا خواهد شد.

در حال حاضر، عملیات تسطیح و اجرای زیرساخت‌های فاز اول به مساحت ۴۰ هکتار آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود در نیمه اول سال ۱۴۰۰ این مرحله تکمیل و مرحله احداث سازه و نصب تجهیزات شروع شود. از پیشرفت پروژه احداث گلخانه پارلا تجارت امین در همین وبسایت اطلاع‌رسانی به عمل خواهد آمد.

مطالب مرتبط

atavita

نقش فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی در بهبود کارایی و مدیریت کشت‌ هیدروپونیک

هیدروپونیک به عنوان یک روش کشت نوین، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به چالش‌های جدید کشاورزی پاسخ می‌دهد.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تکنولوژی‌های ارتباطی در هیدروپونیک

با افزایش جمعیت جهانی و فشارهای زیست محیطی، تولید مواد غذایی با کیفیت با کارآیی بالا از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. در این راستا، تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در حوزه کشاورزی، به‌ویژه در سیستم‌های هیدروپونیک، نقش بسزایی در بهبود بهره‌وری و کاهش هدررفت منابع دارند.

مطالعه 1 دقیقه

atavita

تأثیر هیدروپونیک بر پایداری محیط زیست

هیدروپونیک به عنوان یک روش نوین کشاورزی که در آن گیاهان در محیطی بدون خاک و با استفاده از محلول‌های غذایی کشت می‌شوند، به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. این روش کشاورزی علاوه بر افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع آب، تأثیرات زیست محیطی قابل توجهی نیز دارد.

مطالعه 1 دقیقه

امتیاز و نظرات کاربران

1 / 5. 1


نظرات (0مورد)





طراحی و توسعه توسط شرکت راهکارگستران

تمام حقوق سایت برای آتاویتا محفوظ است.